مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-16حوادث

فارس من| ایمن سازی نقاط حادثه خیز خراسان رضوی در اولویت است


جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز را از اولویت های استان عنوان کرد و گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز باعث کاهش حوادث جاده ای می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار،  یک طرفه شدن جاده بردسکن به سبزوار یکی از سوژه های مردمی است که تعداد بیشماری در سامانه (فارس من) از آن حمایت کرده اند.

در توضیحات این درخواست آمده است: با توجه به وضعیت بد جاده بردسکن به سبزوار و دو طرفه بودن این جاده علیرغم ترافیک شدید، هر روز شاهد تصادفات مرگبار در این جاده که به جاده مرگ معروف شده، هستیم.

لطفاً نسبت به سلامت جان هموطنان عزیزمان بی تفاوت نباشید و با یک طرفه کردن این جاده، خدمت خالصانه خود را نشان داده و پیگیری عاجل فرمایید.

ایمن سازی نقاط حادثه خیز استان در اولویت است جعفر شهامت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار، با بیان اینکه محور موجود در قالب طرح تحول بهسازی راه ها لکه گیری و روکش محورهای استان طی برنامه سه ساله تعریف شده و در دست اجراست،افزود:در یکسال اخیر بیش از 3500 میلیارد تومان قرارداد برای بهسازی روکش راههای اصلی و شریانی استان منعقد شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد : در سطح استان تا کنون بیش از 850 کیلومتر لکه گیری و روکش طی یکسال اخیر انجام شده و در سال جاری بیش از 317 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایمن سازی نقاط حادثه خیز خراسان رضوی در اولویت است

فارس من| ایمن سازی نقاط حادثه خیز خراسان رضوی در اولویت است